Zarejestruj się i odbierz 5% rabatu na pierwsze zakupy

Darmowa dostawa od 500 zł!

Dobierz olej z Amsoil (USA):

regulamin sklepu internetowego

Kontakt

MOBILIS Dariusz Romaniak

Szczodrkowice 171
32-043 Szczodrkowice
woj. małopolskie
Email:sklep@olejesyntetyczne.pl
Zadzwoń: 509531350

10W-40 Synthetic Metric Motorcycle Oil

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 194,00 zł 194.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: AMSOIL
Kod produktu: MCF1G

Opis

10W-40 Synthetic Metric Motorcycle Oil

Wysokowydajny olej do silników i przekładni

AMSOIL 10W-40 jest ulepszonym olejem przeznaczonym dla użytkowników wymagających najwyższej jakości smarowania motocykli. Jest on efektem przeprowadzenia rozległych badań mających na celu przygotowanie formy użytkowej doskonałego produktu, który byłby najlepszy we wszystkich obszarach motoryzacji, takich jak praca przy wysokich obrotach silnika, smarowanie sprzęgła mokrego, obszary wysokociśnieniowe w przekładniach oraz powstawaniu rdzy podczas krótkich podróży lub dłuższego przechowywania sprzętu. AMSOIL 10W-40 Synthetic Motorcycle Oil jest substancją wielozadaniową spełniającą wymagania motocykli krajowych i zagranicznych.

 

Firma AMSOIL, lider rynku olejów syntetycznych, wyprodukowała w roku 1972 jako pierwsza na świecie syntetyczny olej silnikowy spełniający kwalifikację API. Rozległe doświadczenie firmy AMSOIL oraz jakość marki The First in Synthetics pozwalają chronić Twój motocykl.

 

Redukcja tarcia, nagrzewania i zużycia

W warunkach wysokich temperatur zastosowanie oleju syntetycznego AMSOIL 10W-40 zapewnia skuteczną ochronę silnika. Posiada on lepszą wytrzymałość na rozwarstwianie w wysokich temperaturach niż jest to określone w normach technicznych, dzięki czemu doskonale zabezpiecza elementy silnika przed zużyciem (zob. wykres) a ponadto zawiera dodatki zabezpieczające przed zużyciem w każdych warunkach pracy. AMSOIL 10W-40 Synthetic Motorcycle Oil jest stabilny termicznie i zawiera maksymalne ilości inhibitorów utleniania. Jest on niezwykle odporny na rozkład chemiczny. Jego zadaniem jest ochrona przed powstawaniem szlamu i osadów węglowych, dzięki czemu silnik pracuje w doskonałych warunkach czystości.

 

Ochrona przekładni zębatych w warunkach wysokiego ciśnienia

W wyniku zastosowania AMSOIL 10W-40 Synthetic Motorcycle Oil nie ma potrzeby dodatkowego smarowania przekładni. Jest odporny na ścinanie i nie ulega rozrzedzeniu podczas pracy. Olej silnikowy AMSOIL 10W-40 działa podobnie jak smar przekładniowy nie wywołując negatywnych efektów w wyniku zastosowania dodatków wysokociśnieniowych. W maszynie do badania naprężeń FZG kół zębatych, olej AMSOIL uzyskał idealny wynik z „zerowym” stopniem zużycia.

 

Najlepsza ochrona przed korozją

Elementy motocykli mają skłonność do rdzewienia podczas dłuższego przechowywania, w wyniku działania wilgoci oraz podczas krótkich okresów pracy. Rdza może powodować poważne uszkodzenia, na przykład niekontrolowane zużycie, utratę kompresji oraz powstawanie przedmuchów. Olej ten chroni przed powstawaniem rdzy dzięki zastosowaniu specjalnych dodatków antykorozyjnych co nie jest naturalne dla olejów silnikowych. Po przejściu próby rdzy w komorze wilgotnościowej ASTM D1748 olej wykazuje znakomitą ochronę przed rdzą.

 

Doskonałe smarowanie sprzęgła mokrego

AMSOIL 10W-40 Synthetic Motorcycle Oil nie zawiera modyfikatorów tarcia sprzyjając występowaniu płynnego ruchu oraz braku poślizgu sprzęgła. Kontroluje temperaturę i zapobiega ślizganiu i szkleniu sprzęgła. Dzięki wysokiej liczbie zasadowej (TBN) pomagającej neutralizować kwaśne pozostałości spalania, mające negatywny wpływ na metalowe elementy sprzęgła, zwiększa jego żywotność jednocześnie spełniając wymagania JASO Standard T903:2006,

MA/MA2 i ISO-L-EMA2 wg normy ISO 24254:2007 dotyczącej smarowania sprzęgła mokrego.

 

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA

AMSOIL 10W-40 Synthetic Motorcycle Oil (MCF)

Lepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D 445) ...................................................... 13.8

Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D 445) ........................................................ 93.9

Wskaźnik lepkości (ASTM D 2270) ................................................................................. 152

Temperatura krzepnięcia °C (°F) (ASTM D 97) .......................................................... -46 (-51)

Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D 92) .............................................................. 230 (446)

Lepkość przy wysokiej temperaturze/wysokiej prędkości ścinania (ASTM D 4683 w 150°C, 1.0 X 106 s-1), cP ...... 4.5

Próba ścierania czterokulkowa (ASTM D 4172 m 40 kgf, 150°C, 1800 obr./min., 1 godz.), uszkodzenie powierzchni, mm .. 0.40

FZG (ASTM D 5182), Próba obciążenia (zużycie w mm) .......................................... 13 (0 mm)

Lotność NOACK, % utraty masy (g/100g) (ASTM D 5800) .............................................. 7.1

Spienienie (ASTM D 892, Sequence I, II & III) ........................................................... 0/0/0

Odporność na ścinanie w próbie Kurt Orbahn (ASTM D 6278), % zmiana lepkości w 120 cyklach ...... 0.50

Próba rdzy w komorze wilgotnościowej (ASTM D 1748) .................. Brak śladów rdzy, Wynik pozytywny

Liczba zasadowa (TBN) ........................................................................................... 11.1

 

ZASTOSOWANIE

AMSOIL 10W-40 Synthetic Motorcycle Oil jest zalecany dla silników czterosuwowych chłodzonych powietrzem lub cieczą. Spełnia on wymagania SAE 80W/90, API GL-1 dotyczące olejów przekładniowych doskonale sprawdzając się w skrzyniach przekładniowych motocykli cztero- oraz dwusuwowych Olej jest zalecany dla pojazdów marki: Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, BMW, Husqvarna, Victory oraz innych producentów motocykli, w których stosuje się oleje silnikowe 10W-40 lub 20W-40 albo oleje przekładnoiowe SAE 80W/90, GL-1. Olej ten nie jest zalecany w przypadkach, gdy wymagane jest zastosowanie oleju przekładniowego API GL-4 lub GL-5.

 

KOMPATYBILNOŚĆ

AMSOIL 10W-40 Synthetic Motorcycle Oil jest kompatybilny z innymi konwencjonalnymi oraz syntetycznymi olejami. Niemniej jednak, należy pamiętać, że mieszanie olejów może powodować skrócenie żywotności i redukcę i wydajności oleju. AMSOIL nie zaleca zastosowania wydłużonych okresów wymiany oleju po jego zmieszaniu z innym olejem.

Nie zaleca się stosowania zamienników dodatków olejowych z syntetycznymi olejami AMSOIL.

 

TRWAŁOŚĆ UŻYTKOWA

W przypadku jazdy po drogach publicznych w silnikach i skrzynkach przekładniowych wymieniać olej AMSOIL 10W-40 oraz filtr oleju AMSOIL Ea w interwałach nie dłuższych niż dwukrotność zalecanego przez wytwórcę okresu jego użytkowania lub raz do roku zależnie, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. W przypadku produktów innych wytwórców, wymieniać filtry w interwałach standardowych.

W przypadku jazdy po bezdrożach, w silnikach i skrzynkach biegów należy dokonywać wymiany oleju AMSOIL 10W-40 w odstępach zalecanych przez producenta pojazdu .

Zalecenia odnośnie przestrzegania interwałów pomiędzy wymianą oleju nie dotyczą silników wyścigowych i przerabianych. W takich przypadkach ich użytkownicy dokonują wymiany oleju według własnego uznania.

 

Dane techniczne

Lepkość 10W40
Litraż 3,784 l
Specyfikacja API SL
Przeznaczenie motocyklowy

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl