Olej przekładniowy Amsoil Synthetic CVT Fluid 0.946L
Opis
Przekładnie CVT wymagają unikalnego płynu przekładniowego o wyspecjalizowanych właściwościach ciernych, zaprojektowanego w celu zapewnienia kontaktu paska lub łańcucha z kołami pasowymi bez poślizgu. AMSOIL Syntetyczny płyn CVT zapewnia wyjątkowe właściwości cierne metal-metal oraz doskonałą ochronę i wydajność przekładni CVT w zalecanych przez producenta odstępach czasu między wymianami. Bezstopniowe przekładnie automatyczne CVT zapewniają nieograniczoną rozpiętość przełożeń za pomocą pasa lub łańcucha obracającego się pomiędzy dwoma kołami pasowymi o różnych średnicach. Olej AMSOIL Synthetic CVT Fluid jest opłacalną alternatywą dla olejów stosowanych przez producentów pojazdów.
Zapewnienie właściwego tarcia
Zapewnienie właściwego tarcia pomiędzy pasem/ łańcuchem i kołami pasowymi przekładni CVT jest szczególnie ważne. Olej AMSOIL CVT zapobiega ślizganiu się elementów i pomaga przedłużyć żywotność przekładni.
Znakomita ochrona przed zużyciem
Olej AMSOIL CVT Fluid jest trwałym olejem. Zarówno podczas normalnego użytkowania, jak i w warunkach szczególnego obciążenia, skutecznie chroni przez zużyciem ważne elementy przekładni, wydłużając jej żywotność.
Stabilny w wysokich temperaturach
W podwyższonej temperaturze pracy, olej syntetyczny AMSOIL CVT zachowuje stabilne właściwości, nie ulegając termicznemu rozkładowi. Zapobiega tworzeniu się laków, zagrażających sprawności i żywotności przekładni.
Doskonała sprawność mokrego sprzęgła
AMSOIL CVT Fluid zapewnia doskonałą sprawność mokrego sprzęgła, zapobiegając szarpaniu, redukując hałas i wibracje.
Sprawdzony w działaniu
Aby porównać AMSOIL Synthetic CVT Fluid z olejem Nissan NS-2 CVT Fluid, przeprowadzono testy drogowe na czterech pojazdach (dwa zalane olejem AMSOIL CVT Fluid i dwa -Nissan CVT NS-2 Fluid) na dystansie 150 000 km. Następnie dokonano demontażu i kontroli przekładni.
Jak można zaobserwować na poniższych zdjęciach, brak śladów zużycia przekładni samochodów zalanych AMSOIL CVT Fluid w teście drogowym, dowodzi, że olej ten jest wysokiej jakości zamiennikiem oleju Nissan CVT NS-2 Fluid.
ZASTOSOWANIE
Zaleca się stosowanie oleju syntetycznego AMSOIL CVT do bezstopniowych przekładni automatycznych, pasowych i łańcuchowych w:
- Audi/VW TL 52180, G 052 180, G 052 516
- BMW 8322 0 136 376, 8322 0 429 154, EZL 799A
- Daihatsu Amix CVTF-DC, CVTF-DFE
- Dodge/Jeep NS-2, CVTF+4®, MOPAR® CVT 4
- Ford CVT23, CVT30, WSS-M2C933-A, Motorcraft® XT-7-QCFT, MERCON® C
- GM/Saturn DEX-CVT, CVTF I-Green2
- Honda HMMF, HCF-2
- Hyundai/Kia SP-CVT 1
- Mazda CVTF 3320
- Mercedes-Benz CVT28, 236.20
- Mini Cooper EZL 799A, ZF CVT V1
- Mitsubishi DiaQueen CVTF-J1, CVTF-J4
- Nissan NS-1, NS-2, NS-3
- Punch EZL 799A
- Shell Green 1V
- Subaru e-CVTF, i-CVTF, Lineartronic® CVTF, K0425Y0710, CV-30
- Suzuki CVTF 3320, TC, NS-2, CVTF Green1, CVTF Green 2
- Toyota/Lexus TC, FE
-
Parametry techniczne
Amsoil Synthetic CVT FluidCVTLepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D445)7.1Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D445)32.8Wskaźnik lepkości (ASTM D2270)187Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D92)212 (414)Temperatura spalania °C (°F) (ASTM D92)224 (435)Temperatura płynięcia °C (°F) (ASTM D97)-45 (-49)Lepkość Brookfield, cP (ASTM D2983)8779Pienienie (ASTM D892, Sekwencje I, II, III)0/0, 10/0, 0/0
Dane techniczne
Litraż | 0,946 l |
Przeznaczenie | przekładniowe |