Olej przekładniowy Manual Synchromesh Transmission

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 82,00 zł 82.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: AMSOIL
Kod produktu: MTFQT

Opis

Amsoil Synthetic Synchromesh Transmission Fluid 5W30 MTF to specjalnie zaprojektowany wzbogacony olej do ręcznych skrzyń biegów i zespołów przeniesienia napędu z systemami synchronizatorów wymagających niskiego poziomu lepkości. Amsoil Synthetic Synchromesh Transmission Fluid posiada dodatkową zaawansowaną technologię zapewniającą odpowiednie właściwości tarcia, umożliwiającą płynne ruchy elementów i zapobiegającą ścieraniu i stukaniu elementów podczas ruchu. Zapewnia całkowitą ochronę koła zębatego i łożyska. Wykazuje osiągi lepsze od olejów silnikowych w ręcznych skrzyniach biegów i zapewnia doskonałe działanie w temperaturach od -40 do ok. 150°C. Wykazuje doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne i jest niekorozyjny w stosunku do mosiądzu. Zalecany do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów i zespołach przeniesienia napędu. Nie stosować w silnikach lub sprzęgłach mokrych. Amsoil Synthetic Synchromesh Transmission Fluid jest idealny do wielu pojazdów: General Motors, Chrysler, Honda i innych.

AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid przewyższa jakościowo fabryczne oleje i płyny stosowane w wielu jednostkach na fabryczny montaż i serwis.

Właściwości:

• Zmniejsza tarcie, temperaturę i zużycie

• Doskonała stabilność przy wysokich temperaturach

• Odporność na ciepło, utlenianie, gromadzenie kwasów i laków

• Poprawia sprawność przekładni na "zimno"

Zastosowanie

AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid ma zastosowanie w samochodach osobowych, lekkich ciężarówkach i wszedzie tam gdzie wymagana jest najwyższa ochrona i sprawność przekładni zsynchronizowanych.

Zastosowanie ma m.in w takich aplikacjach:

New Venture NV T350, NV 1500, NV 2550, NV 3500, NV 3550, NV 5600, and Tremec T4, T5, T18, T56, T176, TKO500, TKO600, TR 3450 and TR 3550. Zastępuje MTF-94 dla Land Rover, MG, i Mini Cooper. Zastępuje Honda Genuine MTF fluid for manual transaxles i Texaco MTX fluid.

Nie używać w silnikach, przekładniach hipoidalnych w mostach , limited-slip lub aplikacji z mokrymi sprzęgłami.

Specyfikacje

• GM 9985648, GM 9986105, GM 9985535, Chrysler MS-9224, Chrysler MS-9417

Numer częsci:

• GM 12345349 oraz 12345577

• GM 12377916

• GM 1052931

• Chrysler 4874464

• Chrysler 4874465

Trwałość i wymiana : Zaleca się wymianę do 80 000 km lub do 150 000km jeśli taki interwiał określono w instrukcji obsługi.

Parametry techniczne

Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D 445)

10,1

Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D 445)

49,4

Viscosity Index

196

Flash Point, °C (°F) (ASTM D 92) 150°C Min.

218 (424)

Pour Point, °C (°F) (ASTM D 97)

-48 (-54)

Four-Ball Wear Test Para 1 (75°C, 1200 rpm, 40kg, 1hr.) Scar, mm (ASTM D 4172)

0.40

Brookfield Viscosity @ -40°C (ASTM D 2983)

32,075

Foam Stability (ASTM D 892) (20/50/20) Max.

0/0/0

Copper Corrosion 3 hr, 121°C (ASTM D 130)

1A

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl