Olej przekładniowy AMSOIL ATF Easy Pack

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 66,00 zł 66.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: AMSOIL
Kod produktu: ATFPK

Opis

Olej przekładniowy AMSOIL ATF Universal Transmission Fluid 

Zapewnia maksymalną wydajność i żywotność skrzyni biegów, zapobiegając powstawaniu szkodliwego osadu olejowego podczas pracy skrzyni automatycznej w warunkach wysokiej temperatury. Utrzymuje lepkość w trudnych warunkach użytkowania w celu zapobieżenia zużyciu kół zębatych, tarczy sprzęgła i innych kluczowych elementów, posiada doskonałe właściwości przepływowe w niskich temperaturach. W normalnych warunkach stosować przerwy między dozowaniami płynu określone przez producenta pojazdu, a w warunkach trudnych podwoić ten okres. Syntetyczny olej do skrzyni automatycznej opracowano tak, by z nawiązką spełniał wymogi pojazdów firm GM, Ford, Toyota i innych producentów oryginalnego wyposażenia, wymagających oleju o niskim poziomie lepkości.

Charakterystyka oleju do przekładni automatycznych AMSOIL Signature Series czyni go odpornym na przeciążenia i przegrzanie w trakcie holowania nawet w wymagającym terenie. Pozostaje płynny w temperaturach poniżej zera i zapewnia ochronę w trakcie intensywnego użytkowania, nawet w przypadku przekroczenia dopuszczalnego obciążenia.

Aby udowodnić skuteczność w warunkach intensywnej eksploatacji, Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF zastosowano w pojazdach należących do spółki taksówkowej w Las Vegas. W pojazdach rutynowo eksploatowanych na krótkich dystansach, dociążonych pasażerami i ładunkami, w ekstremalnie wysokich temperaturach pustynnych, olej narażony jest na olbrzymie obciążenia. Po 100 000 mil, wybraną skrzynię biegów poddano analizie. Test utleniania ABOT jest jedną z metod używanych do określenia odporności na utlenianie oleju, który jest dobrym wskaźnikiem jego trwałości. Testy przeprowadzone przez niezależne laboratorium wykazały, że po 100 000 mil ciężkiej pracy, Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF zachowywał odporność na utlenianie dłużej niż stanowią wymagania ATF + 4 Chrysler dla nowego oleju (patrz wykres). Elementy wewnętrzne, w tym korpus zaworów i tarcze sprzęgła (na zdjęciu), były praktycznie wolne od osadów, depozytów oraz śladów zużycia, potwierdzając wysoki poziom ochrony środka smarnego w warunkach intensywnej eksploatacji.

 

Olej syntetyczny Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF podobnie jak AMSOIL Fuel-Efficient Synthetic Automatic Transmission Fluid zawiera wysokie stężenia przeciwutleniaczy, czyniąc go odpornym na wysoką temperaturę. W rezultacie, zapewnia doskonałą ochronę przed osadami i złogami lakowymi, które zatykają wąskie kanaliki olejowe i przyczyniają się do zeszklenia sprzęgła. Po 100 000 mil pod dużym obciążeniem, analiza oleju ujawniła, że olej zawierał 41 procent początkowej ilości inhibitorów utleniania, udowadniając swoją długotrwałą odporność na rozkład termiczny.

Zmiana prędkości i obciążeń powoduje wzrost momentu obrotowego i znaczne obciążenie przekładni i łożysk. Olej syntetyczny przekładniowy AMSOIL ATF Universal Transmission Fluid posiada wysoką odporność filmu olejowego i dodatki zapobiegające zużyciu pod dużym obciążeniem. Po 100 000 mil olej Signature Series Multi-Vehicle pomyślnie przeszedł branżowy test zużycia przekładni FZG, uzyskując najwyższy 12 poziom. Wyniki przekroczyły wymagania ATF Ford MERCON V i Chrysler + 4 dla nowego oleju, wykazując długotrwałą ochronę przed zużyciem.

W niskich temperaturach gęsty olej przekładniowy wydłuża czas potrzebny na zmianę przełożenia i zwiększa zużycie paliwa. Olej syntetyczny przekładniowy AMSOIL ATF Universal Transmission Fluid nie zawiera parafin i zapewnia zachowanie właściwości płynnych w niskich temperaturach (<-53st.c temperatura krzepnięcia>Pomaga poprawić szybkość zmiany przełożeń, zmniejsza zużycie paliwa i skraca czas potrzebny na osiągnięcie odpowiedniej temperatury.

Współczesne przekładnie są mniejsze i muszą sprostać wyższym mocom i wartościom momentu obrotowego, zapewniając jednocześnie płynną zmianę biegów, przy dłuższej żywotności oleju. Olej syntetyczny przekładniowy AMSOIL ATF Universal Transmission Fluid posiada dodatki modyfikujące tarcie, co zapewnia wyjątkowe właściwości statyczne sprzęgła (tarcie statyczne), zdolność przenoszenia momentu obrotowego (tarcie dynamiczne) i właściwości antywibracyjne (moment poślizgu-konwerter sprzęgła). Analiza pokazuje, że po 100 000 mil eksploatacji w warunkach dużego obciążenia, olej syntetyczny Signature Series Multi-Vehicle zapewnia niemal identyczne właściwości cierne jak nowy olej, umożliwiając płynną i pewną zmianę przełożeń.

Olej syntetyczny przekładniowy AMSOIL ATF Universal Transmission Fluid jest zalecany dla przekładni, systemów hydraulicznych, układów wspomagania kierownicy i innych zastosowań, które muszą spełniać następujące wymagania:

Allison C-4
TES-389
BMW 7045E, 8072B, LA 2634, LT 71141
Chrysler ATF+4, MOPAR
ASRC, 68089195AA, 68049954AA
Ford MERCON, MERCON V, ESP-M2C166-H, FNR5, M2C924-A, XL-12
GM DEXRON II, DEXRON III, AutoTrak II
Honda/Acura ATF-Z1
Hyundai/Kia SP-II, SP-III, Red-1
IDEMITSU K17
JASO 1A; JWS 3309, 3314, 3317
MAN 339 Type V-1, 339 Type V-2, 339 Type Z-1, 339 Type Z-2, 339 Type Z-3, 339F
Mazda ATF-M III, ATF-MV, F-1
Mercedes Benz 236.1, 236.2, 236.3, 236.5, 236.6, 236.7, 236.9, 236.10,
236.11, 236.81, 236.91
Mitsubishi SP-II, SP-III, ATF-J2
Nissan Matic-D, Matic-J, Matic-K,402
SAAB 3309
Shell 3403, LA 2634
Subaru ATF, ATF-HP
Suzuki 3314, 3317
Texaco ETL-7045E, ETL-8072B, N402
Toyota Type T, T-II, T-III, T-IV
Voith 55.6335, 55.6336
Volvo 97340, 97341
VW/Audi G 052 162, G 052 990, G 055 025
ZF TE-ML 03D, 04D, 05L, 09,11A, 11B, 14A, 14B, 14C, 16L, 16M, 17C, 20B, 20C, 21L.

WŁAŚCIWOŚCI

Kinematic Viscosity @ 100˚C, cSt (ASTM D445) ............................................................7.5

Kinematic Viscosity @ 40˚C, cSt (ASTM D445) ............................................................38.5

Viscosity Index (ASTM D2270) ..................................................................................... 165

Pour Point ˚C (˚F) (ASTM D97) .............................................................................. -53 (-63) 

Flash Point ˚C (˚F) (ASTM D92) ............................................................................234 (453) 

Four-Ball Wear Test (ASTM D4172 @ 40 kg, 75˚C, 1200 rpm, 1hr), Scar, mm ............0.39 

Brookfield Viscosity @ -40˚C, cP (ASTM D2983) ......................................................... 9755 

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl