Zarejestruj się i odbierz 5% rabatu na pierwsze zakupy

Darmowa dostawa od 500 zł!

Dobierz olej z Amsoil (USA):

regulamin sklepu internetowego

Kontakt

MOBILIS Dariusz Romaniak

Szczodrkowice 171
32-043 Szczodrkowice
woj. małopolskie
Email:sklep@olejesyntetyczne.pl
Zadzwoń: 509531350

Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Z-ROD® 20W50

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 48,00 zł 48.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: AMSOIL
Kod produktu: ZRFQT

Opis

Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Z-ROD® 20W50      
                                                                                                           
Nowoczesna technologia dla klasycznych samochodów i zabytkowych. Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Z-ROD został   specjalnie opracowany z myślą o samochodach klasycznych i pojazdach o wysilonych silnikach. Jego skład charakteryzuje się wysoką zawartością cynku zapobiegającą nadmiernemu zużyciu wałków rozrządu współpracujących z płaskimi              popychaczami i innych ważnych elementów silnika, oraz oryginalną mieszaniną inhibitorów korozji dla dodatkowej ochrony silnika w  czasie, gdy pojazd nie jest użytkowany. Syntetyczny olej silnikowy Z-ROD 20W50 został opracowany do eksploatacji w  ruchu ulicznym, jak również z myślą o zapewnieniu ochrony pojazdów garażowanych.
AMSOIL, lider rynku syntetycznych środków smarnych, wyprodukował pierwszy na świecie syntetyczny olej silnikowy zaakceptowany przez API w 1972 roku. AMSOIL, the First in the Synthetics®, to najlepsze, co możesz dać swojemu silnikowi,   zaufaj bogatemu doświadczeniu AMSOIL.

Wysoka ochrona wałków współpracujących z płaskimi popychaczami                                                                     
Krzywki wałków rozrządu współpracujące z płaskimi popychaczami, powszechnie występujące w pojazdach klasycznych i tych o podwyższonych parametrach, wzajemnie oddziałując na siebie wywołują znaczne tarcie i wytwarzają ciepło. Tarcie   pomiędzy elementami może w efekcie doprowadzić do zużycia wałka rozrządu i wpływać na działanie zaworów, ostatecznie doprowadzając do utraty mocy silnika i spadku jego sprawności. Ponadto, te obszary silnika są najczęściej smarowane     rozbryzgowo, w odróżnieniu od innych, smarowanych ciśnieniowo. W takich warunkach dodatki przeciwzużyciowe, takie jak cynk i fosfor w dialkiloditiofosforan cynku (ZDDP) poddawane są dodatkowemu obciążeniu. Syntetyczny olej silnikowy      AMSOIL Z-ROD 20W50 został stworzony w oparciu o wysoką zawartość ZDDP w celu zapewnienia ochrony wałków                        współpracujących z płaskimi popychaczami, popychaczy, dźwigni zaworowych, oraz innych wrażliwych elementów. Wysoka zawartość cynku i fosforu zapewnia dodatkową ochronę tych wrażliwych, smarowanych rozbryzgowo elementów.

Długotrwała ochrona przed rdzą i korozją                                                                                                                      
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Z-ROD 20W50został stworzony z zastosowaniem wyjątkowej mieszaniny inhibitorów rdzy i      korozji, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony w okresie, w którym pojazd nie jest eksploatowany. Aby wykazać jego    skuteczność, olej silnikowy AMSOIL Z-ROD został poddany standardowej procedurze badawczej metodą ASTM D1748 sprawdzającej odporność na rdzę w specjalnej komorze wilgotnościowej. W teście ocenia się właściwości antykorozyjne oleju silnikowego w warunkach wysokiej wilgotności, podobnych do tych występujących w zawilgoconych garażach. Próbka metalu pokryta syntetycznym olejem silnikowym AMSOIL Z-ROD 20W50 nie wykazywała żadnych oznak utleniania po 192 godzinach, podczas gdy próbka pokryta olejem konkurencyjnego wiodącego na rynku producenta pokryła się rdzą po upływie 24          godzin.Po 192 godzinach w komorze wilgotnościowej próbka metalu pokryta syntetycznym olejem silnikowym AMSOIL        Z-ROD nie  wykazywała żadnych oznak rdzy lub korozji.Po 192 godzinach w komorze wilgotnościowej próbka metalu pokryta              konkurencyjnym produktem nosiła poważne ślady rdzy.

ZASTOSOWANIE                                                                                                                                                             
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Z-ROD zalecany jest do stosowania w starszych konstrukcjach silników lub silnikach  poddanych modyfikacjom, a wymagających stosowania oleju 20W50. Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Z-ROD 20W50 spełnia wymagania klasy lepkościowej API SL, jak również wcześniejszych specyfikacji dopuszczających stosowanie        większych ilości dodatków przeciwzużyciowych. Dodatek ZDDP w syntetycznym oleju silnikowym Z-ROD przekracza wartości   określone dla specyfikacji API SM, oraz nowszych specyfikacji.

ZGODNOŚĆ                                                                                                                                                                    
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Z-ROD 20W50jest kompatybilny z innymi konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami                silnikowymi. Mieszanie olejów silnikowych AMSOIL z innymi olejami, skraca żywotność oleju i zmniejsza jego walory         eksploatacyjne. Dostępne na rynku dodatki do oleju nie są zalecane do stosowania razem z syntetycznym olejem AMSOIL.

WYMIANA OLEJU                                                                                                                                                                    
Ponieważ silniki w klasycznych samochodach, hot rodach i innych pojazdach o wysilonych silnikach są na ogół poddawane modyfikacjom mechanicznym, nie można podać uniwersalnego zalecenia odnoszącego się do częstotliwości wymiany oleju. Określenie właściwego okresu użytkowania oleju spoczywa na właścicielu. Ogólną wskazówką jest maksymalny okres      eksploatacji syntetycznego oleju silnikowego AMSOIL Z-ROD, który wynosi maksymalnie 8 000 km lub jeden rok, co nastąpi wcześniej. W silnikach poddanych ekstremalnym modyfikacjom (np. turbodoładowanie, instalacja nitro), maksymalny okres pomiędzy wymianami nie powinien przekraczać 5 000 km lub jeden rok, co nastąpi wcześniej.

Parametry techniczne                                                             
Lepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D445)..............................19,3
Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D445)................................140,3
Wskaźnik lepkości (ASTM D2270)......................................................157
Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D92)...........................................254 (490)
Temperatura spalania °C (°F) (ASTM D92)..........................................270 (518)
Temperatura płynięcia °C (°F) (ASTM D97)..........................................-40 (-40)
Lotność NOACK, % utrata masy (g/100g) (ASTM D5800).......................4,0
Wysoka temperatura /wysoka gęstość dynamiczna HTHS w 150°C, 1.0 X 106 s.-1), cP (ASTM 5481).........5,2
Test czterech kul przy 40 kgf, 75ºC,1200 obr/m, 1 h, średnica uszkodzenia, mm (ASTM D4172).................0,34
Całkowita liczba zasadowa (ASTM D2896)...........................................9,1                     

Dane techniczne

Lepkość 20W50
Litraż 0,946 l
Specyfikacja API SL
Przeznaczenie samochodowy do klasyków

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl