Signature Series 100% Synthetic Diesel Oil 5W40
Opis
Signature Series Max-Duty Synthetic Diesel Oil 5W40
Maksymalna ochrona dla najciężej pracujących silników Diesla
Chroń swoją inwestycję w moc diesla i odpowiednio wydłuż przedziały między wymianami dzięki naszemu najwyższej jakości syntetycznemu olejowi napędowemu. Syntetyczny olej napędowy AMSOIL Signature Max-Duty 5W40 zapewnia 6-krotnie większą ochronę przed zużyciem , zapewniając dodatkową ochronę, na jaką zasługuje Twój silnik. Zaawansowana technologia syntetyczna zapewnia doskonałą kontrolę lepkości i wyjątkową wydajność w ekstremalnych temperaturach, jednocześnie minimalizując zużycie oleju. Wynik: ochrona zwiększona do maksimum.
Maksymalna ochrona silnika
Zużycie pierścieni i tulei cylindrów prowadzi do zwiększonego zużycia oleju i utraty kompresji, co prowadzi do zmniejszenia mocy i zwiększenia zużycia paliwa. Niezależne testy pokazują, że seria Signature Max-Duty 5W40 zapewnia 6-krotnie większą ochronę przed zużyciem, niż wymaga tego Detroit Diesel DD13 Test szorowania dla specyfikacji DFS 93K222, zapewniając dodatkową ochronę, dzięki czemu możesz ciężko eksploatować swój silnik diesla bez obaw.
Kontrola lepkości
Stosując najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, Signature Series Max-Duty 5W40 jest naturalnie odporny na utlenianie i zagęszczające zanieczyszczenie sadzą. To, wraz ze wzmocnionymi dodatkami detergentu / dyspergatora, utrzymuje zawieszone cząsteczki sadzy niezależnie, pomagając zapobiegać tworzeniu się większych cząstek powodujących zużycie. Wzrost lepkości jest zminimalizowany, a zużycie związane z sadzą jest kontrolowane. Niższa lotność pomaga również zachować olej silnikowy z serii Signature Max-Duty we właściwej lepkości do pracy w wysokiej temperaturze dla maksymalnej ochrony silnika i wydajności.
Doskonale sprawdza się w ekstremalnych temperaturach
Syntetyczny olej silnikowy Signature Series Max-Duty 5W40 jest bardziej odporny na rozkład termiczny (ciepło) niż konwencjonalne i konkurencyjne syntetyczne oleje silnikowe. W przeciwieństwie do konwencjonalnych olejów Signature Series nie zawiera wosku, utrzymuje płynność w temperaturach poniżej zera, co ułatwia rozruch, poprawia przepływ oleju i zmniejsza zużycie.
Minimalizuje zużycie oleju
Signature Series Max-Duty 5W40 ma niską lotność (wypalanie), co zmniejsza zużycie oleju podczas pracy i przepuszcza mniej par oleju do komory spalania. Zapewnia do 76 procent mniejsze zużycie oleju niż wymagane przez standard API CK-4 w teście zużycia oleju Caterpillar-1N.
Specyfikacje
· API CK-4/SN, CJ-4, CI-4+, CF
· Volvo VDS4.5, VDS4, VDS3
· Mack EOS-4.5, EO-O
· Renault RLD-4, RLD-3
· Cummins CES20086, CES20081
· Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a
· DDC 93K218, 93K215, 93K214
· DFS 93K222
· ACEA E9, E7
· MB 228.31
· MAN 3575
· MTU Type 2.1, II, I
· JASO DH-2
· Allison TES439
· Deutz DQC III-10LA
· Scania LA-2
· Chrysler MS 10902
· Ford WSS-M2C171-F1
Lepkość kinematyczna w 100 °C, cSt (ASTM D445).................15,4
Parametry techniczne
Lepkość kinematyczna w 40 °C, cSt (ASTM D445)...................94,5
Indeks lepkości (ASTM D2270)..............................................173
Lepkość CCS w °C, cP (ASTM D5293)....................................5555 (-30)
Temperatura płynięcia, °C (ASTM D97)...................................-43
Lotność NOACK,% utraty masy (g / 100g) (ASTM D5800)........9,2
Całkowita liczba zasadowa (ASTM D2896)..............................10,1
Lepkość HTHS, cP (ASTM D5481)...........................................4,3
Zawartość popiołu siarczanowego, %.....................................0,99
Olej syntetyczny AMSOIL Signature Series Max-Duty 5W40 jest kompatybilny z innymi mineralnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi. Jednakże, mieszanie olejów AMSOIL przeznaczonych do silników wysokoprężnych z innymi olejami skraca okres użytkowania oleju i zmniejsza korzyści płynące z jego stosowania.AMSOIL nie gwarantuje odpowiednich właściwości przy wydłużonych okresach w przypadku mieszania olejów.
Nie zaleca się stosowania dostępnych na rynku dodatków wraz z olejem syntetycznym AMSOIL do silników wysokoprężnych.
WYMIANA
Wymiana oleju w silnikach wysokoprężnych
Pojazdy ciężarowe eksploatowane w warunkach drogowych i maszyny budowlane: trzy razy dłuższy okres niż zalecany przez producenta, nie więcej niż 100 000 km/ 600 godzin lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Turbodoładowane pojazdy ciężarowe: dwa razy dłuższy okres niż zalecany przez producenta, nie więcej niż 40 000 km lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej
Odstępy mogą być dodatkowo wydłużane w oparciu o wyniki badań oleju.
Uwaga: Nie zaleca się wydłużać odstępów między wymianami oleju w silnikach, w których dokonano modyfikacji zwiększających moc i moment obrotowy, oraz do napędów, których stosowane są biopaliwa zawierające więcej niż 10 procent etanolu lub ponad 15 procent biodiesla (B15), oraz dla pojazdów Caterpillar 2017-2019 * C13 i C15 stosowanych w ruchu drogowym. Zastosowanie wydłużonych okresów pomiędzy wymianami inne niż rekomendowane przez producenta jest możliwe jedynie przy zastosowaniu indywidualnych badań próbek oleju.
Dane techniczne
Lepkość | 5W40 |
Litraż | 0,946 l |
Specyfikacja | API CK-4 |
Przeznaczenie | samochodowy, silnik diesla |